Jag vill, jag vill, jag vill..

Jag vill bli frisk! Jag vill övningsköra och det kan man med lite ont i halsen men jag är så seg. Jag vill kunna cykla till fotbollen, ge allt på fotbollen och kunna cykla hem igen på söndag.

Jag vill att vintern är över nu, på riktigt! Ingen mer snö. Jag vill spela fotboll, utomhus! Och nästa vecka har vi match, wihoo! Så hoppas att det inte faller någonting från himlen så vi kan lira på onsdag.

Jag vill ha sommar! Då är jag utbildad undersköterska och slipper Doctus gymnasium. Ska på arbetsintervju nästa vecka och hoppas jag får det jobbet! Mitt absoluta drömjobb för sommaren är rätt svårt att få men det vore så extreamt roligt. Men det här jobbet blir bra också! Visste knappt om att jag sökt det där jobbet men det var bra sökt av mig. Det är skitnära, vad kan det ta dit? Tio minuter med cykeln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0