Jag är tillbaks

Har nästan bokat in en Norrlands resa, hoppas skitungen fått sparken så att vi kan leka 24/7. Men nej min älskling kommer ju inte finnas där! Usch, vad tomt! Kenzo får bli lite normal och fylla ut den platsen. Får se om Foppa vill hitta på något med oss igen, tahahaha! Borde väl sova i tid för en gång skull! För nu är jag sjukt trött och ska upp imorgon, till skolan och så prata lite med en lärare och sedan hem för arbetsintervju, min första, nervöst! Men det är ändå skönt att det är ett jobb jag kan tänka mig och inte något jag bara sökt för att ha ett jobb. Blir ju jobbigt att svara på frågan varför man sökt just det jobbet om man bara sökt för sökandets skull. Men hoppas jag får detta men har kvar mitt drömjobb för sommaren men får se hur det blir med det. Hade jag inte haft fotbollen hade jag inte bangat på att dra till Norrland, speciellt inte efter som det är svårare att komma in påhögskolan här i Stockholm.




Adjöö!

Kommentarer
Postat av: Anonym

I <3 FOTBOLLEN

2009-03-26 @ 21:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0