inte bara sjuk utan sjukare!

kände mig piggare igår så övningskörde lite innan jag körde till Tessi och hämtade henne och körde vidare till Lida där det var fotbollsträning. Jag satt tyvärr bredvid och tittade på, vilket nog var bra. Så kollade på när alla andra hade skitskoj men det var roligt att titta på med. Sen gick jag, Empa och Tessi. Jag och Tessi lagade godaste och nyttigaste maten ever och svalde ner den med kladkaka. Sen kom Jelena över och vi kastade boll innan vi åt mer kladkaka!! Så öppnade vi upp oss, eller jag gjorde mest, skööönt! Sen övningskörde jag hem också, ringde Sara  och slängde mig i sängen.

Vaknade vid fem över att jag hade svårt att andas, tack för att jag vaknar då! Sen låg jag vaken och försökte andas ur både mun och näsa och fick hostattacker, efter hostattacker. Vid halv sex gick jag upp och "pratade" med mamma, försökte få fram några ord där i min minst sagt hesa stämma, att jag inte skulle rida ikväll men att jag inte visste om jag skulle till skolan. Efter att ha lagt sig ett tag till och sedan "vaknat" av klockan, somnade aldrig. Så kände jag att jag aldrig skulle orka gå till skolan så som jag mår nu. Men Sara envisades med att jag skulle prata med henne när jag åkte till skolan, inte jag, hon! Så pratar i telefon med henne nu, vilket var skitjobbigt ibörjan med min vackra röst men nu har det sagt återgått till sitt normala. Så idag ska jag äta allt som gör att man blir frisk, göra allt som man blir frisk av och inte äta något man blir sjukare av, inte göra något man blir sjukare av. Jag är så trött på att vara hemma! Jag vill till skolan, okej där ljög jag! jag hatar skolan, jag hatar skolan! Jag vill kunna träna, jag vill kunna träna! Jag älskar att träna, jag hatar skolan, jag älskar att träna och jag hatar skolan! Dumskola! Låt mig bli friskt! Undra om jag varit frisk om jag tagit några piller de här dagarna. Har inte stoppat i mig en enda alvedon, inte ett enda piller. Mest för att jag hatar att äta piller, de är så jobbiga att svälja!

Och detta börjar likna en novell men jag vet att Tessi läst hela vägen hit (?)

Kommentarer
Postat av: thesss

haha, jag skummade bara igenom, läste inte hela faktskt xD <3

2009-03-23 @ 17:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0