Imorgon ÄR jag frisk!

Är jag sjuk imorgon, då skiter jag i det! Då går jag till skolan, då rider jag, då går jag till skolan på onsdag, då ger jag allt på träninge på onsdag och dör jag, ja då dör jag lycklig! Jag vill träna!! Jag har inte tränat på snart en vecka! Om jag inte tränar på onsdag är det en hel vecka utan någon träning alls!! Jag vill, jag vill, jag vill, jag vill!

Tillbaka till sjukligheterna. Jag tog nyss ett bubbelbad med enbart tända ljus som lös, så plingar det på dörren. Det plingar aldrig på dörren men just nu när man ligger i ett varmt bad och man är jätte skummig då ska det ringa på dörren. Så jag drar ur proppen, duschar av skummet, tar på en handduk och tittar ut genom titthålet och vem står där? Jo min bror som har egna nycklar. Åh, är det inte lite irreterande att jag gick upp för att öppna dörren åt någon som kunde öppna den själv. Jaja, jag ger igen! Nej, jag kör faktiskt inte på den stilen. Då är det bättre att man låser upp dörren för man vet att fall dem som är hemma gör något så ska dem slippa öppna dörren till mig. Okej om man inte hittar nyckel eller har sjukt mycket saker i händerna som är sjukt jobbigt att ställa i från sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0