Imorgon är en annan dag!

Nu är det väldans massa problem här men det värsta är nog fan mitt lillfinger! Det börjar göra så himla ont och de lever sitt egna lilla liv...  Spelade nämligen fotboll med min pojkvän, dagen efter att jag gjort slut med honom. Och jag skulle rädda bollen och fick den på lillfingret och det blev en spricka det! Och sedan dess har det levt ett eget liv, hade gips i fyra veckor tror jag! Och jag kommer ihåg nu att, jag tror det var då som mitt dåvarande fotbollslag mötte mitt nuvarande fotbollslag. För jag var där och tittade och jag har för mig att jag var där med fel lag, alltså åkte dit med Tessi ? Jag tror det var så, kommer ihåg att jag var med på den matchen i alla fall och jag är nästan säker på att jag åkte med Madde blir det nog som jag var där med, eller kollade på, så var väl där med Tessi. Krångligt det där. Men mitt finger lever nu ett eget liv och jag har drivit med det så länge men nu är det problem på riktigt!


Jag älskar musik!!!

God natt


Vem sa att ensam är stark? Ensam är svag!
Om ingen finns där när korthuset
Ark efter ark, faller som blad

Kommentarer
Postat av: Jelena

naw, jennifer vi har båda thess att tacka! :)

2009-03-24 @ 06:05:46
URL: http://jelenas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag saknar dig massa mycket!!! Hoppas du kommer till skolan snart sötnos <3<3<3<3

2009-03-24 @ 06:29:15
URL: http://strawberryprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0