Idag är det min födelsedag

Mamma kom in innan hon skulle åka imorse vilket var klockan sju och sjöng hon? Kommer inte riktigt ihåg. Men fick verkligen något som jag önskat mig! Och hon har lyckats dölja det så bra, här om dagen sa hon att hon mest skulle köpa sånt där nödvändigt som strumpor och bh:ar, vilket jag är behov av och det var det jag väntade mig imorse. Men så kom hon in med ett stort paket och tungt var det. Och i paketet låg det en bärbar data! Något jag har önskat mig ett tag och nu fick jag äntligen en egen! Så tack så mycket mamma!

Idag ska jag baka en morotskaka, igår blev det någon slags havrekaka med chockladsås och havrebollar. Ska fira min och mors födelsedag på söndag så bakar tills dess. Lite senare idag ska jag, mamma och Sara fika och så. Sen är det ridning ikväll! Måste vila benen från allt springande och tränande idager, för dem mår inte bra just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0