I need Norrland!

Vill upp till Norr snart, snart, snart! Får se vilket stad det blir nästa gång, mongosyster. Hon är rolig hon, lätt en av dem skönaste och sjukaste människor som jag träffat! Jag börjar nästan garva bara jag tänker på na, korvhuvud. I love you syster mi. Tadaaadada!

Men måste seriöst bort från Stockholm ett tag! Antingen till Norrland eller till Gotland och hämta nya krafter, så man orkar leva i den här staden, ts jag bor inte i en stad, jag bor i en förort. Haha. Men hellre förort än storstan. Nu vet jag inte vad jag skriver, är trött, trött, trött. Och nu försvinner halsen mer och mer, har sjungit för mycket tror jag! Så snälla, snälla, snälla... åh vad jag garvade åt låten i början! Jag ber dig snälla, snälla, snälla...! Jag är riktigt trött! Men ska väl gå och gjorde, inte gjorde, tyvärr! Jag ska gå och göra fruktsallad, mmmm vad gott! Och sedan ska jag och mor se Wallander.

Du kan ta mig för givet, för jag älskar dig så jävla mycket!


Kommentarer
Postat av: thess

vem tar för givet? :S <3



jag älskar dig

2009-03-21 @ 22:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0