I <3 SÖS

Vet inte om jag skrev det förut men Petter gick så himla bra i måndags. Allt gick bra och var sjukt nöjd med den lektionen igår gick det också ganska bra med Leon men måndagen var riktigt bra!

Har haft en väldigt lugn dag idag på sjukhuset och det enda jobbiga med praktiken är att det luktar nybakat varje morgon när man kommer in till SÖS! Jämt! När man kommer in genom rulldörrarna (säger man så?) så känner man doften av nybakat! Och man blir så sugen på att köpa lite bröd. Sen är det lite jobbigt med dessa tidiga dagar men när man väl kommer in till rapporten så försvinner all trötthet och sedan glömmer man bort sömnen tills man sitter här.

Ikväll ska jag, Tessi och Jelena gå på yoga. Det var länge sedan jag gjorde det så kommer inte ihåg så mycket av det. Men jag kommer ihåg att jag blev förvånad över att det var jobbigt så vi får se om det är de. Ska i alla fall bli skoj att träfta Jel och Tess, wih000000!

Och imorgon är det äntligen fotbollsträning igen och ska nog baka något till praktiken, buhu, nästsista dagen imorgon! Usch, vad hemskt det känns att skriva så! Jag vill inte sluta, jag vill inte gå tillbaks till skolan! Det känns verkligen surt att praktiken är över, har verkligen haft fyra underbara veckor på SÖS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0