I <3 fotboll

Försökte ta reda på när jag började och slutade spela fotboll sist via fotoalbumen men det var ju lättare sagt än gjort. Men 97 sprang jag runt med en fotboll i famnen på en fotbollsplan och 98 så spelade jag match, så det lär väl vara runt där som jag började. Och dem sista fotbollsbilderna hittar jag 01 men då hittar jag inte fotoalbumet för 02, så det var väl där jag slutade. Men ska inte sluta den här gången för jag tycker det är så jävla galet skojsigt! Sist slutade jag för att det blev för mycket med ridning, innebandy och fotbollen plus att laget började bli dåligt. Bra anledning men vi var ju rätt så grymma där i början, vann värsta cupen och spöade Vendelsö i finalen, yeah! Men sen gick det väl utför så då slutade jag. Och sen slutade jag på innebandyn 2006, när jag började gymnasiet för att jag inte skulle ha tid och ärligt talat så hade jag haft fotboll eller innebandy i tvåan så hade nog allt kört ihop sig! Så alla ettor där ute, tvåan är värst och tvåan suger! Så jag ligger typ sju år efter alla andra nu med fotbollen, så då får man jobba sju gånger så hårt på träningen. Fast jag har ju haft mina privatträningar med Tessi under dessa år, haha, i sommar får vi gå ut där igen och träna!



Kommentarer
Postat av: Thess

haha, lätt xD

btw, ser det ut som att jag har bigmama as :O

2009-03-09 @ 16:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0