Hurra, hurra!

Nu har alla gäster åkt hem till sitt, först var släkten här och Klassons. Sen kom mors vänner och då drog jag till fotbolls träningen. Cyklade en genväg, trodde jag, men det var det fan inte! Hamnade i ett jävla dike med cykeln och det var fullt med vatten! Men cyklade lite för sent hemifrån så det blev lite stressigt där men kom ju uppvärm då.

Hade skit skoj på träningen i alla fall, spelade tre mot tre, vilket är skitskoj! När vi hade byte så spelade jag lite boll med Sigge, söt unge det där!

Sen var det cykeln hem och träffade en polare på häst på vägen hem så vi red/cyklade tillsammans ett tag och när jag kom hem så var Kattfots här och Jelena hade lyckats komma hem före mig, bra jobbat!

Imorgon är det sjukt nog vecka 12! Det var ju vecka 6 nyss, gah!

Vecka 12 i mitt liv då:
Måndag: Möte (?) och ridning!
Tisdag: Simning och ridning!
Onsdag: Fotboll!
Torsdag:
Fredag:
Lördag:
Söndag: Fotboll

Har alltså inte så mycket planerat i veckan, skönt! Måste plugga lite också tyvärr. Ska väl göra det någon gång här i mitt liv också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0