God natter!

Hemma från ridnigen sedan ett tag tillbaka och sitter nu och leker med nya datan! Ska snart sova för nu är jag skittrött! Imorgon ska jag baka morotskaka till på söndag, vilket jag aldrig gjort förut, samtidigt har jag tvättstugan. Så måste jag avsluta julen genom att panta alla julmustflaskor, så att jag har råd att sola lite senare! Sen är det ju fysträning på kvällen och det lät sjukt härligt! Vi ska börja med tre kilometer och sedan springa en runda på 800 meter ett antal gånger. Sjukt jobbigt men sjukt skoj också!

Red lille Petter idag och det är nog en av världens gosigaste häst! Min lilla bebis <3 Men saknar mina andra två små bebisar hur mycket som helst, Sune och Bianca, min älskade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0