God natt

Det gick bra att rida med halsen dock gick det inte så bra men aja. Nu sitter jag och tittar på Carola Maria Häggkvist och nu rockar hon loss till så länge jag lever, skulle också vilja rocka loss men nu är min hals dum igen. Har inte ont eller så men hostar och hostar. Men måste fan sova nu, är trött, trött, trött och ska upp, upp, upp imorgon. Men ville skriva av mig om lite saker dock inte här.

Now the train has left the station
And I'm all alone at last
And I am heading for tomorrow
When I should think about the past

Not even once have I been doubtful
It just never crossed my mind
And if dreams are for the better
Then I'm not the dreaming kind

We spent a long time together
We had some good years and some bad
So forgive me now if I let you down
But I have given you all I had

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0