God morgon

Slem, slem, slem, slem, slem, slem, slem, slem, slem! Det är de jobbiga som finns kvar i min hals men annars är det typ bra nu, lite täppt i näsan bara och så. Är man frisk eller sjuk då? Ja, jag vet inte! Men om fyrtiofem minuter går min buss till tåget som sedan tar mig vidare till min stora kärlek här i livet, Sara! Hihi! Och vi fortsätter vår resa mot Centralen för att sedan ta en romantisk promenad till tunnelbanan och fortsätta resan mot Slussen och där tar vi ännu en liten promenad till bussen som tar oss ut till den romantiska ön Värmdö (tragiskt att man går i skolan på en ö) där blir det en utmaning att ta sig till slut desinationen. Det är nämligen en hinderbana med lera eller is, beror på vädret. Lyckas dem ta sig för bi allt detta så väntar en fantiastisk dag i skolan, ts... Vem trodde på det där egentligen? Men det är seriöst en lerhinderbana att ta sig till skolan ushc. Har tre lektioner idag.

Efter skolan ska jag träffa Tess, vet inte var när eller hur än. Ska ner till planen och lira lite fotboll innan det är dags för tre kilometer, måste väl ta det lite lugnt idag. Så fort jag är helt frisk ska jag ge allt jag har! 110 % på varje träning!!

NU måste jag fixa mitt hår, äta frukost och sedan gå till bussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0