God morgon världen

Det blev lite sent i natt, satt och läste allt om den där högskolan jag vill gå på. Och snart måste jag gå upp och göra mig i ordning för en arbetsintervju, nervöst! Min första någonsin! Efter det måste jag till Handen och köpa fotbollstejp, startade min nya i söndags och lånade ut den till laget, så var halva rullen borta men det gör ingenting. Det är ju inte dyra precis och jag orkar ändå inte hem emellan intervjun och simningen. Så ska väl gå runt och se om jag hittar något mer intressant. Inte bra att börja månaden med att shoppa inte! Men ska försöka att bara köpa det jag behöver.

Nu börjar magen kurra, dags för frukost!

Kommentarer
Postat av: Jelena

cool design!

I LIKE IT!

2009-03-31 @ 20:52:45
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0