God morgon som bara den!

Jag är tillbaks på banan! Jag sover inte bort hela dagen nu när jag har chansen och jag behöver inte ens ställa klockan! Jej! Jag äter en nyttig frukost som jag gillar faktiskt tycker om så sjukt mycket! Jag längtar till den där frukosten som jag snart ska äta! Åh, det är så gott och att det är nyttigt gör ju allt lite bättre! Har fått bort oboy suget men någon gång ibland kan man väl falla för frestelsen! Och jag tränar varje dag, lite lättare vissa dagar och hårdare andra. Därför som jag inte går så jävla normalt.

Om typ tio minuter ska jag göra i ordning lite frukost och sedan börjar dagen! Samtidigt som jag är i tvättstugan och bakar så ska jag försöka få över allt från datan till den nya, samt jobba lite med projektarbetet. Och så ska jag panta flaskor och sedan sola och träna! Städa till fågeln också! Så nu är det bara fyra minuter kvar till frukost, adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0