Fotbollsmatch

Fan vad skoj det var! Aa..jag är som lyckligast när jag tränar. Så tack till mina föräldrar som betalt min ridning, innebandy och fotboll i dessa 19 år och att ni "såg" till att jag började. Mamma var väl den som drog med mig till ridningen, fotbollen vet jag inte, nu var det Tessi ialla fall, så tack, tack, tack en än gång! Och innebandyn bad jag om att få börja men mamma ringde runt efter lag och fixade till slut Vendelsö IK! Skulle hellre dö än att inte ha något att göra om kvällarna, älskar att släppa allting och bara tänka på nuet på hästen eller på plan!

Det var sjukt roligt i alla fall idag, förlorade dock men det viktigaste är ju att ha roligt. Undra vilket loser som kom på den repliken "Det viktigaste är inte att vinna utan att ha roligt", den sopan har väldigt rätt men det är ändå lite roligt. En sådan där skön och positiv torsk, jag diggar den som kom på den! Vad spelar några siffror för roll egentligen?

Denna veckan är lite oplanerad och FÖR tom!
Måndag: Cykla! Rida!
Tisdag: Sola, arbetsintervju, simma, rida!
Onsdag: 2 lektioner, FOTBOLL
Torsdag: Body attack
Fredag: 2 lektioner
Lördag: Träna
Söndag: Träna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0