Fortsätt simma, fortsätt simma

Det var inte lätt att ta sig upp ur sängen imorse men till slut så gick det och hade riktigt skoj på tåget men vet inte riktigt varför. Så denna trappa upp till SÖS, träning varje dag den där trappan! Idag har jag gått helt själv förutom när jag gick med sjukgymnasten, var med på informationsmöte för patienterna vilket var riktigt roligt att lyssna på, och jag lärde mig väldigt många nya saker idag.

Efter praktiken träffade jag Tess och Jelena och vi gick och simmade. Simmade typ en halvtimme, trampade vatten och så tog jag en liten bit boxering med Tessi. Ska snart till stallet och rida! Wihoooooooo! Imorgon ska jag träffa Jelena och Tessi igen, wihooo! Men först praktiken då. Men måste börja byta om till stallet nu, adjööööö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0