Earth hour

Släckte över allt vid kvart i sju till och med till min fågel sen körde jag till Tungelsta och hämtade upp Jelena och Filip och vidare till Handen och hämta Sanja. Vi mötte upp Tessi i stan och åkte sedan med skönaste busschaffören till Skansen där det var earth hour! Så räknae vi ned från tio och sedan stod en gubbe på scenen och drog av ström, så blev det mörkt! Men då kom dem ut med facklor och ställde runt om hela scenen för att få den ström dem behövde för att genomföra det här så var det människor som cyklade fram strömmen.

Hade jätte roligt där på Skansen och i Handen där vi avslutade kvällen, när jag var i skogen utanför mitt hus så kom jag på att jag glömt nycklarna men porten stod öppen, tack gode Gud! Så plingade på dörren och mor var hemma så kom in tryckt men hon trodde att det var polisen som skulle berätta vad som hänt mig eftersom jag inte låste upp själv så sent.


Kommentarer
Postat av: Jelena

hahaha

heter din dotter jennifer?

då har vi henne.

HON SJÖNG SÅ JÄVLA FINT!

ATT BERT KARLSSON KIDNAPPADE HENNE!

2009-03-29 @ 14:09:26
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0