Döda fiskar följer strömmen

Alltså jag försöker och försöker fixa bloggen men hittar inget vettigt att ha som bakgrund, plus att jag inte kan allt för skillade saker inte. Så får fixa någon anna dag, får se ut såhär  så länge då.

Pratade vidare med Tessi som försökte dra igång min drömmar igen och jag vet exakt hur jag skulle vilja ha det nu med framtiden men samtidigt måste jag vara realistisk.

Om gymnasievalet var svårt, vad är då det här?! Jag vet exakt vad jag vill! Men vägen dit är osäker och svår. Femton dagar kvar till jag måste tagit mitt beslut! Ska man ta den enklare vägen och jobba som undersköterska och eller plugga till sjuksköterska och sedan jobba i ambulansen. Det är de jag har velat i tre år och blev ännu säkrare efter ambulanspraktiken men nu är det något som har fått mig att ändra mig. Och för det jag verkligen, verkligen vill så måste jag vänta minst tre år och under dem tre åren spela elitfotboll eller vara ledare. Så det kan ju ta ett tag! Det känns lite hopplöst men man ska aldrig sluta drömma eller ge upp! Men vet inte om jag ska ge upp mina drömmar?

"..i mina ögon är du starkast i världen, en tjej som klarar allt bara hon vill."  Är en bit ur ett sms från Sara och det puschar på mig!!

Men jag vet inte hur jag ska göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0