D och F is the shit

Åkte iväg till Torvalla där jag träffade Tessi, Jelena och Vanessa. Tessi var med oss ett litet, litet tag sen gick hon till optiken. Vi andra gick och simmade i en timme, jobbigt men skönt. Sen tog vi en liten stund i bastun innan vi skyndade oss iväg till bussen som inte gick. Jag och Jelena var så sugna på glass så vi sprang in på donken och köpte glass och var tvungna att köpa en muffin så började Jelena diskutera om skedar så vi missade bussen. Så vi gick tillbaks in på donken och åt upp våra glassar innan vi tog nästa buss hem. Där på diskuterade vi om att jag borde var född 1992, för jag umgås med en massa -92or, plus att jag gillar en 92:a! Så jag borde varit född -92 istället för -90 kom vi fram till!

Red Petter idag och han är ju bara världens underbaraste och gosigaste polle! Och det gick jätte, jätte bra. Kommer ihåg när man var liten och böt spö för varje gång man böt varv, så att man hade spöt i innerhanden. Men nu rider jag jämt och ständigt med spöt i högerhanden. Dock så måste man ju byta ibland och då går det förbannat dåligt! Jag kan inte rida med spöt i vänsterhanden! Jag kan bara inte!

Imorgon så är det först innebandy med Stefan, roligt, roligt! Sedan har vi naturkunskap och sedan ska jag vidare in till stan och träffa Tessi och Jelena så ska vi på någon fotbollsgrej, förstod inte riktigt vad det sa att jag ville gå på men det låtar trevligt i alla fall! Så är det hem och vidare till träningen! Ledig på torsdag, skönt! Juste min rubrik där uppe! Jag saknar 1-5 D och 6-9 F, fina klasser det där. SMOP 06 är nog den mest patetiska klass som finns men den har sina guldgruvor! J och S är dem största guldgruvorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0