Bagge va fan!

Bagge ska vinna hela skiten i let´s dance. Det är nog det tråkigaste programmet som finns, för jag hatar dans och jag hatar att dansa ich det är ännu tråkigare att titta på dans. All idrott är väl roligare att spela än att se på, förutom hockey! Det är rätt så roligt att titta på men ett helvete att spela. Kanske för att jag till och börja med suger på att åka skridskor och sen är livrädd när Cilla kommer åkande mot mig och vill bara bli av med pucken så fort som möjligt för att inte bli tacklad! Så blir jag av med pucken, Cissi tar pucken, passar till Figo som gör mål. Och där losade jag! Men resten är nog roligare att utöva än att se på. Ångrar att jag slutade spela fotboll då jag slutade. Jag skulle inte banga på att spela fotboll på heltid, får betalt för det och inte behöva jobba med något annat men nu är ju inte risken så stor att det händer.

Känner mig lite friskare nu men börjar bli rätt så trött och är skittrött på att ligga i sängen och nu har the sims kraschat också, hahaha! Nej men ärligt så måste man ju få roa sig med något när man är sjuk! Hade precis byggt mitt drömhus, det var perfekt inrett med möbler, tappeter, golv, fönster och allt var perfekt! Tomten var hur cool som helst och jag hade lagt ner hela dagen på att bygga och bygga, det tycker jag är roligast! Och så gjorde jag min drömfamilj. Eller gjorde två drömfamiljer, för jag kan tänka mig att ha det på två sätt, men den ena familjen var för stor för mitt perfekta hus. Så en familj på fyra pers med utrymme för en femte om detta skulle ske flyttade in på en tomt, fixade pengarna de behövde för att köpa huset och sen när jag flyttat ut dem och in i nästa så KRASCHADE programmet, jävla program! Så nu var allt gjort i onödan, eller så är detta ett tecken på att jag inte behöver the sims något mer för jag kommer bli frisk!

Är jag frisker imorgon ska jag, ja jag vart ju bjuden på fest i Norrland men måste nog tacka nej, så jag måste städa rummet och kanske övningsköra lite. På söndag är det äntligen fotboll och det ska jag bara var frisk till! Och nästa vecka måste jag vara frisk för då är det skola på riktigt igen, Ulla-Lena är tillbaks!! Läste i tidningen att de måste sparka 1000 lärare, så kan dem inte sparka typ alla lärare på vår skola och behålla enbart Ulla-Lena, så kan hon ha oss i alla ämnen. Fast det skulle bli lite körigt för henne, så SMOP 06 kanske kan ha enbart henne? Ulla-Lena är verkligen the best lärare of Doctus och den lärare jag aldirg blivit sur, irreterad, arg eller besviken över. Ulla-Lena har alltid stått på topp 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 på min lista. Sen står dem andra lärarna på en delad 11 plats. Men nu har vi typ bara tre lärare som undervisar oss och sen två på mentorsrådet.

Det här kommer bli första kapitlett på min novell! Men jag är som sagt sjuk och har inte så mycket att göra så bloggar på lite här. Kommer ihåg när jag var mindre så skrev jag böcker i kollegeblock och på datan, jag har tyvärr inte kvar några. Men jag organiserade verkligen allt i böckerna, i någon bok spelade tjejen som hette Cassandra fotboll i Kalmar och då ställde jag upp ett helt lag med tröjnummer och för- och efter namn, jag till och med designa matchkläder men dock bara på papper. Får se när min första bok kommer ut.

Börjar bli lite hungrig nu, ska nog gå och se om det finns något som är lätt att svälja där ute i köket som man kan få i sig. Vad ska man göra sen då? Installera om the sims? Irreterande om man hinner lika långt som sist bara! Men jag har ju bara första the sims på the sims 2, man kanske ska testa om the sims 1 funkar bättre men det är ju så mycket tråkigare, dock kan man ha husdjur vilket jag måste ha i min framtid. 2 finska lapphundar och 2-3 döttrar. Synd att man inte kan bestämma kön i verkligheten! Men det kanske man kan snart ju, men då kommer jag göra det i smyg! Är det någon som har orkat läsa hela eller?

Kommentarer
Postat av: thess

jag orkade läsa, men jag är väldigt uttråkad också xD

2009-03-21 @ 11:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0