Ambulanspraktik

Var som vanligt lite nervös för en ny praktikplats men inte för den vårdnade biten, utan början! Kommer de veta att jag ska komma (det har hänt att de inte vetat), kommer jag komma in i huset, kommer jag hitta dit och så vidare. Men det gick bra, tog kort på eniros karta och gick efter den när jag skulle till brandstation. Och hittade direkt och precis när jag kom dit så kom det en kille som skulle in i huset och jag frågade om praktiken och då var det han som var min handledare.

De flesta larmen kom på natten men vi hade några på dagen också. Och man var inte kaxig de sista larmet men det gick ändå väldigt fort att jobba dygn, så nu ska jag vila lite, känns inte som om jag kan sova nu. Sen är det kalas hos kusinerna och ambulanspraktik imorgon igen! Sedan jobba lite med Jelena och Emelie. Och på söndag är det dags för släkten att ta sig hit då vi ska fira min och mammas födelsedag. Och sen blir det kanske match på söndag också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0