Aj, aj, aj, vad det bultar och det bankar

Jag har så ont i min rygg, ont, ont, ont, ont! Om jag inte kan vara med på träningen imorgon så vill jag i alla fall gå dit och titta. Är S där så kan jag ju ta revansch!

Usch och fy och blä vad jag tyckte den här var dålig när jag hörde den första gången och andra gången och tredje gången! Sen dess har jag inte hört den igen. Men idag så stod jag och upp och diskade och började sjunga på Hero i denna lite lugnare variation och min röst är inte på sin plats just nu! Jag älskar att sjunga när jag knappt kan prata, för då får jag sån jävla cool röst! När jag är frisk låter det för jävligt men jag tycker det är så sjukt roligt att sjunga och musik ska ju byggas utav glädje! Men efter att ha sjungit på den här i tusen år vid disken så var jag bara tvungen att lyssna på den och nu går den om och om och om och om och om och om igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0