Åh hallelujah

Jag är så fruktansvärt trött, jag kan ju säga att jag ska sova inom en timme! Så sjukt trött efter praktiken, inte nog med att man inte fick sova i natt, utan när man kom hem så var det stambyte också! Kul! Som tur var höll det inte på hela tiden, utan det började ordentligt vid elva. Så fick sova några timmar i alla fall! Och nu har jag varit på kalas och min släkt är riktigt skoj!

Så imorgon är det full rulle med först praktik och sedan jobb. Har inte köpt någon mat eller någo så får väl hoppas att vi åker in till någon affär med ambulansen imorgon!

Nu inser man att man är närmre studenten än födseln men tur är väl det att man inte är närmre pensionen?! Men nu har man ju hela livet framför sig och måste göra en del val! Och jag tror faktiskt att det är i ambulansen som jag vill jobba! Jag gillar att man inte vet vad man ska göra när man kommer till jobbet, man vet aldrig vad som ska hända! Att man även kan sätta sig ner och se på tv och få pengar för det. Och träna lite då och då! Låter fett nice!

Så framtidsyrke är ambulanssjuksköterska! Men nu har jag ett mycket svårare beslut att ta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0