1-0

Jag råsög på laserdome kan man ju lätt säga! haha, men jag kom inte sist dock. Xoxo, coolaste namnet men sämsta spelaren. Sköt hej vilt och siktade ingenting utan sköt bara som fan och lyckades ta några men det var fan inte många. Läskigt som fan ibörjan! Då sprang jag runt någon men efter ett tag skuttade jag runt där helt själv, skit läskigt!! Tror vi var 22 stycken som spelade, åkte tåg och gick på donken tillsammans! Hade det väldigt skojsigt!

Imorse så vaknade jag och Tessi av Gimmie, gimmie, gimmie och ställde om klockan för att få höra den igen! När vi kom ner till köket stod Jelena där och gjorde gröt och i ugnen låg det scones! Så hon hade dukat upp värsta frukosten. Dock så åt jag inte så mycket av den, utan bara lite gröt och sedan var jag mätt men tack Jelena! Vidare till samlingen och sedan ut till Bosön, värsta coola hallen!

Vi vann med 1-0 men min insats sög! Men skojsigt var det. Dock är jag så jävla slut nu, ska ner och duscha snart och sen bara lägga mig i sängen och titta på vänner! Man börjar ju bli gammal, 19 år på tisdag! Sjuuuuuukt! Ser fram emot den här veckan!

Ny vecka, nya möjligheter
Måndag: Jogga!Ridning!
Tisdag: Ridning!
Onsdag: Fotboll!
Torsdag: Ambulanspraktik!
Fredag: Ambulanspraktik! Fira kusinerna!
Lördag: Ambulanspraktik! Sen får vi se hur det blir på kvällen.
Söndag: Fira min och mammas födelsedag och fotbollsmatch!

Kommentarer
Postat av: thess

du, du kunde komma efter att du har slutat :) <3

2009-03-08 @ 22:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0