Who are we?

Jag gjorde ett misstag men nu är det återställt!

Efter att ha suttit med den där jävla svenskan och Cissis jävla dvd:s trodde jag att jag skulle börja gråta! Två jobbiga saker på en gång är inte bra, ger det en ny chans imorgon! Det är absolut inget fel på Cissi men på dvd:n är det något allvarligt fel på! Efter denna frustrerande period i mitt liv hörde Tessi av sig och jag skyndade mig till handen där jag först träffade Carro och sedan kom Tessi och Jelena med en hejdundrande fart! Efter lite pannkakas ätande och tittande på In Rome kom Jelena och Filip, Jelena åkte hem imellan, och de tvingade oss att göra kakor! Så såg vi Wild child igen, jippi!! Lite roliga bilder kommer inom kort från min och Tessis fina tid ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0