Vov, vov

Naaw! Började prata med Sara om att skaffa hund. Jävligt dyrt men så himla värt det. Skulle jag vinna på lotto skulle jag köpa en liten gullig än när skolan tog slut. Och har rätt så många olika raser som jag vill ha men leonbergern, hovawart, golden och finsk laphund står högst på listan! Sen kan man ju skriva ditt berner sennen också. Och pratade med mamma om det och att man kan ha kattlucka för hunden men fatta att ha en för en leonberger, en kanon väg för inbrottstjuvarna!! Och vågar man ha hunden så där fritt ute utan någon koll alls, visst om man har staket för vägarna och så.



Och efter att ha suttit inne på olika kennlar nu en halvtimme så är det nog den finska lapphunden som knackar på dörren. Ska nog skaffa mig ett större hus och bil innan leonbergern! Men en finsk lapphund är lagom stor och fortfarande alla bra egenskaper och hur söt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0