Utkast: I don't ...

Äntligen klar, jihaa! Men först skrev jag ut uppgiften med en himla konstig grej, skit samma, sen skrev jag ut en ny utan sidornummer och sedan skrev jag ut en som blev rätt, tills jag skulle betala en räkning, det är ju 2009! Så måste kanske gå in och ändra lite nu så det är rätt år! så nu har jag skrivit ut uppgiten för fjärde gången, tur att man inte mejlade den här då! Mejla fyra gånger istället och läraren kan se alla fel man gör.

Borde väl återgå till sängen nu då efter som jag idiotiskt nog sagt att jag ska åka med Sara imorgon, I love you monster! Men lika otaggad är jag för det men ser fram emot morgon dagen, först en halvdag med Sara och sedan en halvdag med mor min, det var ett tag sedan vi gick på bio tillsammans. Och nu påminde en liten unge i mitt öra att jag ska fixa min mobil men orkar inte hålla på med det nu. Ska väl sova men är inte ett dugg trött! Vad ska man göra då? Se film eller spela the sims? Får se vad det blir nu ska jag sluta skriva i alla fall!

I don't know why I did the things I did
I don't know why I said the things I said
Prides like a knife it can cut deep inside
Words are like weapons, they wound sometimes
I didn't really mean to hurt you
I didn't wanna see you go
I know I made you cry, but baby..

Kommentarer
Postat av: Bea

Hejdär , vad har du för planer inför helgen?

kram

2009-01-08 @ 23:54:03
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Naww! Johanna saknar Jennifer med! <3<3

2009-01-09 @ 06:22:23
URL: http://strawberryprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0