Torpshammar, wihoo!

Svenskan går ganska bra just nu, faktiskt! Fatta inte riktigt uppgiften men gör så gott jag kan. Och blir inte Lisen nöjd får jag väl göra en Poppy Moore "här har du läxan" Mohahaha! Skön unge det där!

Men fick i alla fall schemat för Torpshammar nu och det ser rätt så skojsigt ut!

Måndag:
Kyla och hypotemi och en liten skidtur på det!

Tisdag:
Insatsövning/ kyla terräng
Längre skidtur med mindre insatsövning, matlagning. Övernattning i tält! FAN VAD NICE!!!

Onsdag:
Insatsövning brand i kyla med brändskador

Torsdag:
Fjällräddning

Sen var inte fredagen så jävla kul så orkar inte nämna den! Ska gör allt som står i min makt att komma därifrån på fredag, om jag så måste rymma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0