Torpshammar to dag!

Inte upp med tuppen precis, vaknade vid nio av väckarklockan men sov vidare en halvtimme för att sedan se film i en halvtimme. Och upp hit direkt, måste packa det alldra sista, känns som jag har med mig alldeles för mycket men samtidigt som att jag har glömt hälften. Som vanligt då rå! Och det finns massa tåg på tradera för 0 kronor och man blir ju allt bra sugen men det går ju inga jävla tåg sen till Torpis som matcher traderas tåg och samtidigt så är jag lite fattig. Så får väl bli den där jävla bussresan då, bläääää! Kan inte tre personer stanna hemma den här veckan så kommer allt bli så mycket roligare!!

Idag har man ju då lite härlig träningsvärk, jag älskar faktiskt att ha träningsvärk, känns som att man har jobbat på ordentligt då! Kanske inte så skönt att åka skidor med detta nu men det får gå ändå. Och en glad nyhet är att mitt knä inte sa ifrån en enda gång igår, jippi tänkte jag säga, det gjorde det visst kom jag på nu. I en av muskelövningarna gjorde det rätt så jävla ont en stund där men de var enda gången, jippi! Får se vad de säger om en skidtur då...!!

Under hela lovet var jag super taggad på att flytta till Norrland i sommar! Men så går man på en fotbollsträning och hela tankestället blandas om och det har inte stannat än. Jag vet ärligt talat inte vad jag vill!!!

Kommentarer
Postat av: jelenas

Jennifer du hör hemma här!

2009-01-12 @ 17:22:22
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0