Torpshammar i bilder


Skidturen!


Byggning av tält, inne i tältet och denna goda barnspya som vi fick!


Insatsövning


Fjällräddning


Avslutningsmiddag


SISTA KVÄLLEN I TORPSHAMMAR


Det roliga började med vattenkrig i korridoren mellan Sara och Malin som jag sedan fick vara med i. Vi och korridoren blev genomvåtta, vilket inte alla tyckte om, skvallrade till läraren som hittade oss och skällde ut Sara. Malin stod gömd bakom ett draperi och jag satt gömd i bastun, inte snällt!


Gick in i ett övergivet hus. Alla fönster var igen spikade med trä men dörren var enbart låst med en tegelsten som låg för. Alltså väldigt lät att ta sig in. Möblerna stod kvar och på ett ställe stod en stol mitt i rummet, otäckt! Hittade en almenacka från 1940 där i också.


Klassen tittar på let´s dance och Andi och Per dansar till Let´s dance. Gulligt! Men ärligt talat så är det väldigt mysigt när hela klassen sitter och tittar på let´s dance, idol, talang och så vidare! Hur många klasser gör det? Ibland hatar jag SMOP 06 så jävla mycket men ibland älskar jag dem lika mycket. Och efter den här veckan så är det egentligen två personer som jag aldrig klarar av och dem drar alla över en kant! Men det är ännu fler som jag tycker om men sen finns ju de dem som man stör sig på ibland! Men just nu diggar jag SMOP 06!


I köket får enbart personal vara, något som vi sköt rätt så bra i tre år! Men sista natten för sista gången i Torpshammar slog vi till ordentligt och gjorde tabberas på hela stället! Mackor, mat, glass med mera slukades av alla som vara vakna den natten!

Jag har haft en väldigt rolig sista Torpshammarvecka men jag kommer verkligen sakna allt med stället även att vara livrädd för källaren, behöva springa ut vid alla dessa brandalarm för att någon duschar för varmt! Den äckliga maten och alla lektioner om hur man vänder människor! Och alla lärare! Hoppas vi ses den dag vi springer ut!

(Detta var ett fåtal av alla bilder som togs under veckan. Facebook och bilddagboken har mer att bjuda på.)





Kommentarer
Postat av: carro

kommer vara minne för livet ;)

2009-01-18 @ 16:37:28
URL: http://zintel.blogg.se/
Postat av: jelenas svar

FINA BILDER!

2009-01-19 @ 12:42:30
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0