Torpis, wihoo!

Efter en lång och dryg bussresa så kom vi äntligen fram till Gälegården här i Torpshammar! Där några Norrlänningar tagit rummet som vi ville sova i! Nu sitter jag i Sara, Johanna och Lois rum medan de monterar sina skidor. Johanna R ligger på vårt rum och läser tror jag!

Dagen började väldigt roligt idag! På vår lilla väg från Gälegården så möte vi en stor jävla trimmerlastbil, fast utan trimmer! Så vi skulle backa in på en tomt för att släppa förbi lastbilen men vår buss hamnade i diket! Så bussen blev stående tvärs över gatan och vi fick gå upp till stora vägen där en ny buss hämtade upp oss. Skojsigt vad det! Sen hade vi kylskador med Curt och jag blir så taggad på att jobba i ambulansen när jag är här uppe!! Efter en teorilektion med honom så gick Glen och Oskar igenom veckan innan vi fick en timmes rast och sedan lunch som var äcklig!!

Sen gick vi ner till Udden och kollade in internatet som ligger där, fan vad nice! Skulle inte banga på att bo där inte! Sen var det bara in och testa skor och larmställ, jag ska dock ha mina egna kläder, snyggare och skönare! De där brandmanskläderna är ju hur stora som helst! Sen var det bara raka vägen hem, utan några hopp i dikena och ha lite genom gång av våran skidtur som sker imorgon. Ännu mera rast och så montera skidorna, vilket inte var för lät! Jag, Jörgen och Dinice tog oss en tur på åkern och Jörgen vurpa var ju bara för bäst!! Nu väntar man bara på kvällsfikat då rå. fast jag ser gravid ut!! Men som syster säger "det är mycket roligare att svullsta i sig" och det ligger väl något i det!

Kommentarer
Postat av: thess

haha! ;D men i sånna fall ska jag bara jobba och bo där i typ ett år eller ett halv år (;

<3<3<3

2009-01-12 @ 20:25:54
Postat av: jelena

låter trevligt det där!

2009-01-13 @ 23:12:22
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0