Ta det lungt är inte min grej!

Ingen ridning idag och jag har inte tränat fotboll sedan förra söndagen börjar få myror i bena! Samtidigt är jag helt slut, det är väl när man bara sitter som man märker hur seg man är. Annars har man så mycket att göra att man inte hinner känna efter. Ska bli skönt med idrott och träning imorgon men i Norrland lär det ju inte bli någon träning men där har man så roligt dygnet runt i alla fall så man hinner inte bli seg! Men ska man kanske passa på att somna i tid nu när man inte har något att göra? Men det känns så meningslöst att somna vid nio! Skulle verkligen inte klara av ett liv utan aktiviteter på fritiden, får ju panik över att inte ha något att göra! Men som tur är så är  veckorna framöver fullbokade, ring min assistent för att boka en tid!

Adjö

Kommentarer
Postat av: Johanna

Saknar dig <3

2009-01-28 @ 19:58:41
URL: http://strawberryprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0