Sportlov på g!

Har lite ont i halsen idag, vilket inte känns skoj! Att jag alltid ska bli sjuk till saker som jag ser fram emot men jag ska inte bli sjuk. Sara sa att det var omedveten nervositet! Ja, är lite nervös på för bussresan! Så pinsamt om jag måste sitta med någon jag inte känner och inte kunna sova för att vara orolig för sin saker osv. Annars är jag enbart glad att jag ska iväg! Men känns som om jag har tusen saker att göra innan dess. Så tänkte skriva upp allt och sedan strycka över när det är klart! Så till er alla..

  • Tvättstugan! (Lör)
  • Städa rummet (Lör)
  • Damsug rummet (Lör)
  • Ta ut pengar (Lör)
  • Köp halstabletter (Lör)
  • Fixa traderapaket (Sön)
  • Packa (Lör)
  • Hitta fjärrkontrollen till tv:n (Lör)
  • Fotbollsträning (Sön)
  • Följa med Sara till frisören (Sön)
  • Klippa mig (?) (Sön)
  • Tvätta sminket (Lör)
  • Byt lakan (Lör)
  • Städa till fågeln (Lör)
  • Boka biljetter (Lör eller sön)
  • Betala biljetter (Lör eller sön)
  • Hämta biljetter (Lör eller sön)

Vet inte om jag glömde något, Tessi kontaktade mig nyss får se om hon bara undrade vad jag gjorde eller om hon vill vara med mig! Så får sätta igång nu så att jag har alla möjligheter att leka med min älskade vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0