Snart en vecka avklarade av skolan

Idag har vi en liten härlig  långfärskridsko tur! Hm.. tycker det ska bli kuligt. Dock rätt så trött, vaknade vid åtta och sedan en halvtimme senare kom det några som skulle kolla in vårat badrum för vi ska ha stambyte. Funderar på vad man ska ha på sig när man ska ut och åka?! När vi åkte skidor vart det ju för varmt, i Norrland! Men vad är jobbigast skidor eller skridskor? Funderar på att ta västen istället för jackan, jag klarade ju av att gå runt med det här hemma nyss men på en sjö är det väl rätt så öppet? Nej, nu tar jag en tjocktröja och väst på det! Byxor till då, jeans? Mjukisar? Nej, mjukisar blir så jävla kallt! Jeans är ingtet skönt, jag vill ha leggins men då måste man ju ha en tröja som går ner över röven och det har jag inte. Vad ska jag göra?! Jag vet exakt vilka byxor jag vill ha på mig men jag har inte såna! Synd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0