Skönt med lite träning!

Idag tycker jag att jag varit riktigt aktiv! Jag har damsugit hela lägenheten, haft tvättstugan, slagit in packet till Sara, packat och ja det var väl de. Men sen efter att ha gjort lite mat också så gick jag till Tessi och vi åt damsugare och spelade  bomb it innan vi drog till träningen. Började med lite jogging som sedan blev match, riktigt roligt, och så lite styrka på det! Ahh... vad skönt! Känns som om jag behöver rätt så mycket situps nu för tiden! Riktigt härligt! Så hämtade Dennis oss och vi åkte hem till Tessi en snabbis i deras otroligt smarta bil, dörrarna öppnades och stängdes med hjälp av en knapp. What? Sen gick jag från där de släppte av mig och hem för att ta en kvällsmacka och varm oboy! Mmm... Wallander börjar om mindre än en timme så ska hinna bada innan dess. Adjö på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack det samma gummsan:)

allt bra med dig annars?!

kram

2009-01-10 @ 21:58:10
URL: http://hannakindeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0