Sex dagar kvar till Norrland

Haha! Fan vad roligt de kan vara att titta på gamla bilder på bilddagboken! Man fattar ju noll av en del grejer som säkert var skoj då......

En bild på Carola med följande text
"Jennifer utbrister nått med NAKEN!haha stckars hägg hon trodde verkligen att du ville ha henne där;)"
 
Pulverdiva 29:dec, 19:58
HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAAH! She want´s me! hon har ju fan flirtat med mig!!

Svar: jennifer hon flörtade inte det var du! och tror du att folk är kära idej när hon säger att du också har en kykligdräckt mohaha 


Börja läs nerefrån!
Pulverdiva 05:jan, 18:47
Jaså du ;) Alltid ?
 
Svar: ne men jag vill ha det iaf:P 

Pulverdiva 05:jan, 18:46
mohaha! min morfar prata om dig på julafton! "Var det hon som var boss när ni byggde studsmattan? Hon var duktigt, visste precis vart allt skulle stå"

Svar: mohhahaha ja jag blidde juh irriterad då ingen lyssnade på mej:P jag MÅSTE bestämma jag har alltid rätt:P   

Pulverdiva 05:jan, 18:41
Det är det jag gör!! Det där är kommande mode!!
 
Svar: mohahaha så du starade fyra år innan haha:P

Ne, nu ska jag vända tillbaks dygnet! God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0