Onsdag, fyndigt!

Hade en liten religionlektion där Johanna var lärare ett tag men det tyckte inte Ulla-Bulla om till slut. Efter toalettbesök och rökpauser satt jag och Sara tillslut på bussen där Marielle sedan klev på. Åkte in till centralen tillsammans där Marielle sedan lämnade oss och vi gick till tåget. Jag klev av i Handen där jag träffade Jelena och Tessi, missade precis bussen så Jelena bjöd en på en glass på donken, tackar! Hade en liten rolig busstur där jag fick höra detta..

                                             "Om jag inte hade varit kompis med dig hade jag stört mig på dig"

Jaså, det kändes bra! Men jag förstår vad ni menar! Hem till Tessi och göra tacos, cyklade lite och sedan iväg till fotbollsträningen. Sprang tre kilometer och hade sedan lite muskelträning, skönt! Nu häller jag upp vatten för att ta ett bad och sedan sa Made in Sweden med världens bästa Laila Bagge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0