Nytt år!

Igår kom Sara och Jerry och hämtade mig utan för konsum och vi for till ÖB fort som fan och köpte lite raketer med mera. Sen var det raka vägen till handen där jag fixade min klocka och Sara köpte lite roliga små saker och så tog vi en lunch på donken innan vi åkte hem till Sara och böt om och donade. Sara hade min klänning på sig och jag tog två av hennes, ja den yttersta var lite genomskinlig så tog en svart under. Sen dränkte vi oss i glitter! Håret, kläderna och skorna! Så hennes lägenhet stank hårspray när vi åkte därifrån i en fullproppad bil. Hemma hos Tessan och Räkan var det god och rolig mat till och börja med. Sen fortsatte kvällen med lite singstar (jag vann som fan), hela havet stormar och lite fyverkerier.  Och en låt som kommer förknippas med nyårsafton 2008 är ju självklart Kevins Borg With every bit of me!

Men de där jädra fyverkerierna är ju inte så jäkla roliga som alla tror, två stycken i min närhet stannade kvar på marken! Och sen sprang Sara och Robin runt med massa livsfarliga raketer på slutet där! Usch!

Idag har jag i alla fall sovit ut, sjukt länge! Såg mamma mia innan jag klev upp ur sängen och såg sedan att det var Vänner-maraton på femma. Så har tittat på vänner hela dagen under tiden som rensat garderoben. Nu sitter jag och tittar på hus i Norrland, har redan hittat drömvillan! Wohoo, flytt i sommar... Om man nu hade haft 3 miljoner...!

Seriöst, de där huset är helt perfekt! Så sjukt fint med värsta altan. Ok, köket är helt sjukt coolt! Och fönstrena var så jävla coola, stor som fan! Fan vad underbart, de huset ska jag ha! Utsikten var ju helt sjukt fin, vinter som sommar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0