Ny vecka, nya möjligheter

Ingen träning idag heller, tråkigt, tråkigt! Men jag fick ett litet träningspass i alla fall efter som jag tog cykeln idag. Har förflyttat in datan i mitt rum och inte fått något internet förns nu. Väntar på att lille Sara ska bli färdig hos sin mor och sedan ska jag troligen över till henne! Min fina Sara. En person med ett hjärta gjort av guld och en av världshistoriens bästa vänner. Tycker det är lite lustigt att världens tre bästa personer, finns i mitt liv! Det är lite lustigt att jag haft sådan tur att få alla tre i mitt liv och jag älskar dem så högt!

För tre år sedan hatade jag och Sara varandra. Hon hatade mig för att jag var en Carolanörd och jag hatade henne för jag tyckte hon var en bitch, nu vet jag bättre! Det var för lite mer än ett år sedan som vi började umgås och sedan blev det bara bättre och bättre men sen vände det och sen så hördes vi inte på hela sommarlovet och det tog ett tag in på höstterminen innan det blev vi igen. Och det är jag väldigt glad för!! Sen finns det ju dem i vår klass som inte tycker om att vi är vänner men dem kan ju skriva ned vad dem tycker om oss på en lapp och spola ner det i toan, för så mycket bryr vi oss!

Dem irreterar sig
Låt dem kritisera dig
Men håll fast och gör din grej
Så kommer dem att kopiera dig

Det finns bara ett orginal och det är Du
Vi är två udda tjejer
Vi slösar med rouge och kajal om vi har lust

Dem som är rädda för det annorlund är dem som själva aldrig vågar vara ett orginal
Livrädda för en skandal



Säger hej då till normer



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom till mig sen !! :) Vi ska mysa i sängen hela natten :D haha Du är bäst min vän, jag är ingen bitch längre =P Och du är ingen carolanörd längre.. Jag kollade ju också på henne igår,helt frivilligt. haha Älskar dig!

2009-01-25 @ 17:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0