Norrland, Norrland, Norrland, Norrland!

Gah! Vad jag vill upp dit nu alltså. Drömde om Norrland i natt till och med. För det mesta var jag på Gälegården, men allt såg annorlunda ut, vi hade badkar! Och grusplan var fylld med gräs, Bossa var valp och jag hade med mig två par vita skor, jag äger inte ens de förutom fotbollsskorna. Minns bara små snuttar av allt. Bland annat att jag hittade en sko av varje när jag skulle gå ut, så gick runt i två olika skor, satt där med olika skor på gräsplanen och kelade med Bossa medan Johanna och Anna sprang runt huset. Sedan åkte jag och min lärarare Anette iväg till Ikea i Sundsvall och då hade vi med oss en unge i bilen och när vi klev ur började människor med pistoler sikta på oss. Så jag och ungen gömde oss under en bil och de sköt som fan på bilen. Sen gick en fram och skulle se om vi var försvunna eller döda, så sa snubben att vi inte låg där, fast de gjorde vi. Helt sjukt, så vi gick in på Ikea där och Anette köpte en jädra massa pennor och lim. Och så fanns det något äckligt godis där, daim med våffelsmet i mitten. Smakade inte men de såg jävligt äckligt ut, hahahaha! Men hela drömmen började faktiskt med bussresan upp, där minns jag inte så mycket ifrån utan sen satt jag och några till i tv-rummet och såg på tv när Anette började ropa efter mig, sen kom hon in i tv-rummet och sa "Jennifer, ta tag i ditt liv" och gick sedan ut. Sen var det konstigheter med rummen, jag, Sara, Johanna och Loi bode i ett rum på helt fel sida än vad vi brukar och de var stort, sängarna var bredare. Konstig dröm de där, skönt att vara i Norrland i alla fall.

Det är helt sjukt att vi åker dit nästa söndag! Och jag som skulle plugga allt så fort som möjligt, jag har gjort en läxa! Men imorgon ska jag göra svenskan, så den är klar! Måste ut och springa imorgon eller på söndag också!! Måste komma igång med träningen igen, har typ haft uppehåll sedan den 22 december. Kanske mina knän tackar för men inte resten av jag. Mamma har till och med köpt en reflexväst till mig, på min begäran! Så måste ju använda den lite. Jag har alltid tyckt ett reflexar varit överskattat, man syns ju ändå! Men när man sitter bakom ratten blir man lika frustrerad varje gång människorna inte har reflexer! Jag måste springa via bilvägar vilket håll jag än springer på här, om jag inte vänder men de är ju tråkigt! Springa samma väg tillbaka när de finns alternativ, vilket man nästan jämt gör i Torpis. De roliga där är när jag är ute och går där går man tills man inte orkar mer men då har man exakt lika långt tillbaka!

Oj, oj, oj, nu blev klockan mycket! Måste dunsta, ajdööööööö!

Kommentarer
Postat av: jelenas

hörru, jag orkar inte läsa så här långa inlägg!

slow down a little bit! haha

2009-01-04 @ 01:49:10
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0