Lucky me, lucky you!

Var nyss helt jävla förtvivlad och gråtfärdig till världens lyckligaste. Ja, jag har mina humörsvägningar! Det började med att träningen var inställd utan att jag inte visste om det, ingen av de jag ville nå svarade på mobilen! Speciellt inte min skjuss hem, så jag tog bussen till VH och gick sedan hem och där var ingen hemma! Kollade om bilen var hemma och det var den inte. Ringde Johanna som svarade och det kändes skönt! Gick till mammas kompis där jag hittade bilen och då ringde jag Sara som svarade och hon lyckades övertala mig att plinga på dörren, fast jag inte visste vilken det var! Kom hem till slut i alla fall!

Sprang till tv:n och satte på ettan där det var ett program om Carola. Mamma gjorde varm o´boy och morotskaka, det var hon skyldig mig! Så satt vi och tittade på la Carola. Och nu sitter jag och vrålskriker till Carola låtar, och fixade nyss över lite Carola låtar till mor min.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0