Kvällen innan skolan börjar!

Så tragiskt, imorgon börjar skolan igen! Har lite plugg kvar att göra men det är enkelt, eller ja, jag ska skriva vad jag tycker tills imorgon. Sen har jag ju akutsjukvården som jag skjutit upp till nu så ska plugga lite på den också men de blir i helgen.

Sara lyckades övertala mig att åka med henne till skolan imorgon, skittidigt! HALV NIO, ska vi vara i skolan och jag ska vara där ETT!! Men man får ställa upp och gå upp tidigt som fan! Börja vänja sig kanske? Ska ju upp sex två dagar i Torpis och sju resten av dagarna. Men imorgon ska jag och mor åka in till stan och äta lite och sedan se nya Wallander filmen på bio, det ska bli väldigt roligt!

Kommentarer
Postat av: jelenas

WILDCHILD SUGER!

2009-01-08 @ 20:45:54
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0