Jag känner lusten att leva så väl...

Gick upp tjugo över sex imorse och åkte till skolan, åkte med snabbtåget vilket är rätt så skönt den tiden på morgonen. I skolan hade vi vattenlivräddning och nu har vi snart etik, lunch och sedan religion! Jag är inte särskilt taggad för skolan den här terminen inte. Men det är idag kvar, långfärdskridskor imorgon, en vecka till i skolan och sedan är det praktik i fem veckor. Och ett lov på det, så sex veckor i följd borta från skolan ska bli väldigt skönt!! Hoppas jag får en bra praktikplats, bryr mig inte så mycket om vart jag hamnar, klart jag vill hamna på mitt första val men gör jag inte det så är det inte hela världen. Kommer knappt ihåg mina val så kommer väl tro att jag fick mitt första val.

JOHANNA ÄLSKAR JENNIFER MED HELA SITT HJÄRTA!!! <3<3

Johanna kom till datan och tog över tangentbordet. Och nu äter hon banan också, jag är skit hungrig! Skönt att man samlade ihop lite rikskuponger där hemma så man har råd med det. Men vill helst av allt åka hem nu. Ska till min lille Tessi! Gah! Tycker det är så roligt att vi ses så ofta nu för tiden, för ett tag sedan kunde det ta månader innan vi sågs men nu ses vi varje vecka och ses vi inte på träning blir det på något sätt ändå. Vílket jag tycker är väldans trevligt! Ikväll blir det löpträning och fyspass, ska bli skönt och behövligt! Magmusklerna har förvandlats till fett under jullovet, så får fixa tillbaks det som var....!

Kommentarer
Postat av: THESS THE BEST

jag tycker det är jätte kul också! <3<3<3<3 :D:D:D

2009-01-22 @ 18:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0