Jag har alzheimers bulimi!

Vilken lustig och rolig dag! Började denna termin med att komma tio minuter för sent för att sen ha ett drygt mentorsråd. Och våra mentorer vill ha mentorssamtal med oss, vilket Lisen kan glömma! Sen kom vi fem minuter sent till nästa lektion där vi gick igenom lite saker och jag och Sara flummade. Fick tillbaks en uppgift som vi gjort där vi började rita och skriva massa saker, ett papper som måste förstöras tänkte jag! Och började riva pappret i småbittar och sedan frågade Sara om uppgiften skulle in igen, vilket den skulle! Upps!

In till stan och åt på tacobar, mums, och när jag ätit upp min mat fortsatte jag på Saras! Så in på scala och provtesta klänningar, gick därifrån med en. Hm..! Så satte mig på tåget med Sara och åkte hela vägen till Västerhaninge, gick på posten och åkte tillbaks till Handen där jag träffade Tessi och vi åkte till Enskede och städade en port på tjugo minuter och vidare till donken! Lilla menyn plus, plus en extra hamburgare! Jag har alltså alzheimers bulimi, jag äter och äter men glömmer att spy! Tror jag fått ätstörning igen, fast åt andra hållet! Ska snart iväg på ridningen och sedan sova, det är en ny dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0