Imorgon börjar skolan...

Sov väldigt länge imorse innan jag sprang ner i tvättstugan en snabbis. Åt inprincip middag och frukost samtidit innan jag cyklade ner till träningen, vilket inte var lätt, cyklade en ny väg och vimsade bort mig men kom till slut fram! Det är ju sjukt varmt här, kommer från 30 minus och det är typ 30 plus här! Så var kläd för en dag i Norrland, så jag svettades som fan. Fotbollsträningen var i alla fall rolig och skön! Efter det stanna jag i skogen med Jelena och tog lite roliga kort. Coolt blev det! Sedan cyklade jag vidare till Therése där det bjöds på semlor, mums, pratade lite åt en damsugare och sedan cyklade jag hemåt! Tänkte ta den belysta vägen men fick en känsla av att ta skogsvägen och nu sitter jag här. Ska ta ett bad alldels snart och sedan se mamma mia och sova! Imorgon börjar ju skolan, deprimerande! Har i alla fall ett skönt schema och fem veckors praktik. En av de veckorna är typ två dagars praktik på ambulans, vilket ska bli skoj! Sen är det lov i samman med detta och vecka 12 är Ulla-Bulla i Torpshammar och vi har då fyra lektioner totalt under hela veckan, känns rätt så meningslöst! Ska försöka bege mig upp till Norrland någon av dessa veckor eller om jag får ett bra schema på praktiken så jag kan ta mig upp till Cicilia! Får gratisresor till Sundsvall varje söndag och hemåt varje lördag så det är rätt soft!

Vackert, vackert och åter vackert!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0