How are we

Yes! Cyklade till stallet idag, vilket var helt okej i detta väder men mitt knä gjorde så fruktansvärt ont. Red Chameu, eller hur han nu stavar sitt namn. När jag sedan skulle cykla hem så snöade det, jippi kan man ju tycka men inte när man inte är förbered på det! Snön kom verkligen rakt mot mig och cyklade så mongo med huvudet att jag höll på att cykla på två människor. Slängde mig i en iskall dusch som kändes som en varmdusch, på med lite vettiga kläder så körde jag till Jelena där de gjordes kaka, eller tårta som Jelena kallade det. Sen blev Tessi skitsur på mig för att jag sade att jag skulle till Norrland men efter att ha sparkat lite på min skor blev det nog bättre! Okej, jag ska hålla mig kort här nu!

Efter en lång övertalan satte vi äntligen på Wild Child, så jävla bra film, min nya idol är uppfunnen! Yeha Poppy Moore!! Men Jelena tyckte vi var töntiga som började gråta till den. Fett sorlig! Och Tessi ville ju se en sorlig film, så perfekt!

Nu ska jag sova, okej inte riktigt nu men jag måste vända tillbaks dygnet lite nu! Jag ställde faktiskt klockan imorse men stängde av den vid sju. Så imorgon ska jag lägga den långt bort från mig!!!



Vet ni vad, min kompis ligger med sin tränares son för att få vara med i laget! Inga namn nämnda men ....... Du vet vem du är! Love you girl!



Kommentarer
Postat av: Thess

Haha, men shit vad desperat den personen är dåå :P XDXDXDXD



snälla säg vem i laget det är? :O :O :O

2009-01-06 @ 22:59:27
Postat av: jelenas

haha, :D Thank you for publishing that!

2009-01-07 @ 23:39:25
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0