Hm..

Går dagen bestod av promenader, jobbiga bussar, lösnagellim, lösögonfransar, öppethus, glädje, smärta, pinsamheter och hemska samtal. Hoppas att allt blir bra hjärtat!

Vaknade klockan sex och började fixa när jag skulle ladda mobilen och såg att Sara smsat att hon inte skulle till skolan. Kul! Så gick och la mig igen efter som jag skulle till skolans första lektion fast jag inte har den. Så nu går bussen till skolan om ungefär 25 minuter och jag sitter i morgonrock. Men orkar inte fixa mig idag, ska typ ta mjukisar och ett linne idag! Har bara en timmes lektion, ska dela ut tulpander till lärarna också som dem så gulligt köpte av mig igår. Och fick reda på att jag ska möta min lärares lag snart, haha! Ska väl välja mjukisar nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0