Hela året har jag väntat på..

..juni, juli, augusti!

Hur mycket jag än älskar snö och kyla så vill jag faktiskt ha sommar nu! Vi har ju ingen riktigt vinter här i Stockholm, så då kan det lika gärna bli sommar. Och tragiskt nog så sitter jag sommarklädd nu, jag började ta på mig dagens kläder som blev ett blått tubtoplinne och sedan har jag nyss beställt ett par shorts från h&m, jag hade inte testat dessa så jag passade på idag. Och jag trivdes så bra i dem att jag behöll dem på och när jag började damsuga rummet så hittade jag mina solglasögon så dem drog jag på mig. Så nu känns det som sommar, fast det är vinter utomhus.

Gotland, sommaren 2008


Ångermanland, sommaren 2008


Medelpad, sommaren 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0