Här på landet säger bilarna "muuu"

Fick ett sms av Malin när hon var på tåget, i panik sprang jag ner till källaren tog ut cykeln och cyklade fort som fan till station. Då ringde Sara och sa att hon skulle ta samma tåg som jag, så vi åkte en station tillsammans och sedan träffade jag Malin i Skogås. Där jag även mötte på mina små tvillingkusiner och sedan fick vi springa till bussen. In på eko och köpte hårfärg och ansiktsmask och sen fick vi vänta på bussen i hundra år! Vidare till Haninge centrum där vi hittade helt sjukt snygga tröjor på gina tricot, måste ju bara köpa dem!!

Matade katten vi är kattvakt åt, åt mat, färgade håret, gjorde ansiktsmask, tittade på let´s dance, sjöng och dansade till A-teens! Sedan kom Sara och Wingård och en halvtimme senare lämnade Malin oss, hoppas hon hittade med våran fina beskrivning hur man tar sig till bussen. Och rökarna ville ut på balkongen och röka och då kom en bil som tutade som en kossa! Fan vad roligt!





Kommentarer
Postat av: carro

hahahahaha snyggingar. jag dööör :D

2009-01-24 @ 13:32:55
URL: http://zintel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0